Cute Panda panfublogg -

svar på era frågor!!!

hejsan nu får alla svar på era frågor :) här e alla svar på frågor vi syns ;) :)

svar: visst kan du få en header skicka bara in bilder på en komentar till mig som du vill ha!

svar: Tack :)

svar: visst kan du få en blogg de enda jag behöver e din mail
adress så kan du få en

svar: klika bara på en bild med ett träd på!

svar: om du loggar in på bloggplatsen så kan du se vad som står där på hemsidan ;)

svar: du kanske kan göra en bild kanske eller kanske vara tillsamans i panfu :D ;)

svar: du gör så här i pixlr så kollar på till höger där de e en jätte liten bild med en skärna på klika där sen så klikar du på Drop shadow!

svar: visst men jag behöver din mail adress så kan jag fixa en åt dig :)


Kommentarer
Postat av: Rebecca10

Hej, väldigt fin blogg & design! (; Skulle upskatta om du kollade in min också!:')

2012-02-19 @ 20:56:37
URL: http://rebeccatio.blogg.se/

komentera om ni vill:

Ditt panda namn:
Kom ihåg mig?



URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0